deenice

Alla inlägg under maj 2012

Av Didi & panini bloggsson - 15 maj 2012 10:25

För en stund sen så fick vi typ världens största uskällning av en lärare till treorna! Vi hade ju typ inte gjort nått. Dummisen (läraren) håller alltid med barnen som hon har. Hon som blev sur på oss för typ ingenting! Vi som blev utskällada var jag(Didi), Panini, vår kompis Malin och vår kompis Tova. Vi satt där och dummisen skrek hela tiden att Malin skulle sluta flina! Men Malin flinade inte! Hon gör alltid så! Kolla, det som hände var att vi gick fram till och petade henne lite på armen och så undrade Panini om hon hade en storasyster som heter Alva. Men då blev hon jätte sur och sa så här: jaaaa! Okej!! Och sluta peta på mig!!! Eeehhh okej.... Sen så stog vi där och när hon kom igen gjorde vi hamster minen men det var inte för att vara taskiga!!! Vi bara skojjade! Vi hade gjort det mot vemsomhelst! Sen skulle vi n och då började Malin att springa och vifta med armarna och då trodde tjejen att hon gjorde det mot henne! Knäppo! Sen när vi va inne så frågade hon vad vi hette och då sa Malin att vi hette Gösta, Adolf och Tor XDD Sen kom deras lärare och skällde ut oss när hon inte ens hade hört vad som hade hänt!! Men dessutom har hon varit taskig mot mig ( hehe.... för några år sen!) och då sa hon att jag va en ful, äcklig bäver och att hon va en prinsessa! Snarare prinsessan av miffostan! Sen ör hon inte så snäll mot sina kompisar heller! Aja, tjaoo! ....dummis...


 

Av Didi & panini bloggsson - 15 maj 2012 10:21

Gå gärna in på www.toviisliv.blogg.se Och www.maliiniz.blogg.se Förlåt att det blir så mycket reklam:S


 

Av Didi & panini bloggsson - 15 maj 2012 10:12

Hejj! Nu är jag i skolan och vi får göra elevens-val :DSkulle bara sajja att ni gärna får kika in på två av mina kompisars bloggar lägger upp sen.


 

Av Didi & panini bloggsson - 15 maj 2012 10:09

Tjo! Nu har vi elevens val! Altså BLOGGA! Innan lektionen fick vi en aslång utskällning av "A" (en lärare. Från en annan klass) BARA för att vi frågade en av hennes elever om. Hennes storasyster heter Alva ;-) De va så himla onödigt A visste inte ens vad vi hade gjort. effter fick vi gå ut lite å du började jag gapskratta. jag både skrattade och grät sammtidigt de va så HIMLA fånigt! fast VÅRA lärare fattade och dom blev inte arga. Aja nu sitter vi på skolgården med varsin Ipad och bloggar! Sorry, men med paddarna går de inte att lägga Upp bilder o så men vi får klara oss (-.-) Yapp ses då//// PADDAAAAN!!! (Panini)


 

Av Didi & panini bloggsson - 14 maj 2012 16:04

Här är nårra saker som jag har gjort i syslöjen :D (sorry för dålig kvalite!)


Jag virkade skosnören! ^^ Mina skor blev mycke snyggare och ett tips om man gillar att pyssla! ^^


    


En väska som jag har gjort! ^^ Jag blev faktiskt riktigt nöjd!


    

Ska nog ha den som skolväska ! :D


 



Av Didi & panini bloggsson - 14 maj 2012 16:00

tjio, nu e ja hos Didi! Vi har bestämt oss för att lägga ner bloggen..... NEJ jag skojja, vi har bestämt oss för att försöka få ennu mer besökare.  


 

Av Didi & panini bloggsson - 11 maj 2012 15:29

Hajj! :D Vi ska åkta till först västervik och sen västerås denna helgen... så det kommer bli en låååååång 5 timmars resa bara till mormor!! Sååå, jag köpte litta cookies! ^^  Det blev: Ballerina fylld cookie :PP Smaskens!! Och smartis kakor! Ska räcka hela helgen (pfff! Som om!). Skälvklart bjuder jag!! :D


         


 

Av Didi & panini bloggsson - 10 maj 2012 20:09

JAG TVINGAR ER ATT GÅ IN PÅ www.chockladhallonet.bloggplatsen.se !!!!!! Hehe..... XDD


 

Presentation


Hallojj! Vi är 2 tjejer på 12 år som äälskar att blogga, hästar va med kompisar och mycket mer. Hoppas ni gillar vår blogg Deenice och tycker den e nice och skriv gääärna, gääärna en komentar!

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Panini

Gästbok

Skratta


Ovido - Quiz & Flashcards