deenice

Alla inlägg under juni 2012

Av Didi & panini bloggsson - 26 juni 2012 11:33

Som ni ser har jag ändrat lite här på bloggen! ;D Och förlåt att vi inte har varit så aktiva men det ska vi försöka ändra på! ;D Jag har gjort headern själv och jag blev faktiskt ganska nöjd! :DD Gå gärna inn på bloggen www.headermakers.blogspot.se där ger vi ut gratis headers som vi har gjort själva! :D Ha det gött! <3


 

Av Didi & panini bloggsson - 22 juni 2012 17:46

Glaoo midsommar pio er alla!<3


 

Av Didi & panini bloggsson - 21 juni 2012 10:44

Idag saka bästaste Sofia (min syster) konfirmera sig och kusinerna kommer! :DD Det kommer att bli kul och mormor och mamma kommer att stå och laga mat hela dagen xD Det kommer att bli kul att få träffa kusinerna igen, för att alla bor så långt bort! :( Men men men hare gött!


 

Av Didi & panini bloggsson - 19 juni 2012 10:44

Den här sommaren kommer bli den bästa sommaren evver!<33 Den har börjat jäkligt bra! :D Vi slutade i Torsdags och på Fredagen eller Lördagen så ringde min kompis och undrade om jag, Panini, hon (Möllan), Sar (hennes syster) och Assi skulle åka och köpa glass :DD Självklart sa jag ja! :DD Sen åkte vi till den italgenska glassbaren :))) Jag tog smakerna: Citron, Äpple och starcctatella (ehh... stavning:S) Men det är typ vaniljglass med chokladbitar i :D Möööms!<3 Det va skiit kul!! För sen satte vi oss utanför och det va jätte varmt väder :)) Och så börja Möllan smeta glass på Panini och.... xDD 

Sen fick jag rida Starman på Torsdagen fick jag rida Starman istället, då red jag ut jag ut på Kärråsen/Dellanders men Vilma :D Sen på grusvägen så drev vi på hästarna i traven så mycket att dom börja galoppera och vi fick skrattanfall xD Men som sagt den här sommaren kommer att bli den bästa sommaren evver!<33 För jag kommer att ha Starman, Milly, mina underbara Friends!<333 Och om 11 dagar så åker jag till Barcelona!! :DDD Kommer bli skeeta kuul! :D :)) <333 Ha det gött!


 

Av Didi & panini bloggsson - 6 juni 2012 19:50

Förlåt att vi inte har bloggat på länge... men det har inte hänt så mycket sen dess;) IMÅRN!! :DD Så ska vår klass till Tosselilla, jag har aldrig varit där! Det kommer bli skiit skojj! :D Nästa vecka händer det mycket :D Ska försöka blogga lite iallafall :)


På Måndag: Cabare för skolan:)


På Tisdag: Cabare för föreldrarna:)) Lärar middag ;) (avslutnings middag XD )


På Onsdag: vet ejj -.-


Sen vet jag typ inte -.-' Men nån dag nästa vecka ska vår klass ut och äta PIZZA baby! XD

Glad national dag allesammans XD Hajj :DD


 

Av Didi & panini bloggsson - 1 juni 2012 20:41

Idag va vi på 9:ornas musikal och den va skiit bra! Den handlade om någon som hette Ullis (HAHAHAH XD) Och att hon var utstött och så :D Min dag har vatt bra för att vi fick sluta 2 istället för 20 över 2 idag :)) Och jag läängtar tills vi börjar på Kille men endå inte.... för att Kille är en Awesome skola men jag kommer sakna lärarna och By är den ända skola jag har gått på... så ja... men det kommer bli mest kul tror jag ;) hajahaj:)


 

Presentation


Hallojj! Vi är 2 tjejer på 12 år som äälskar att blogga, hästar va med kompisar och mycket mer. Hoppas ni gillar vår blogg Deenice och tycker den e nice och skriv gääärna, gääärna en komentar!

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Panini

Gästbok

Skratta


Ovido - Quiz & Flashcards