deenice

Alla inlägg under maj 2012

Av Didi & panini bloggsson - 31 maj 2012 12:23

Ida va vi på vår nya skola och den va AWESOME!! ^^ Panini och jag hamna i samma klass ;)'


 

Av Didi & panini bloggsson - 31 maj 2012 12:18

Idag var vi på skolan vi ska börja på effter sommarlovet, och vick veta villka klasser vi skulle gå i! Fatta att man var nervör! Somturva hamna jag med Didi =_0   OMG vad pirrigt det va när de ropade upp namnen! MEN, det gick bra  och jag är nöjd med klassen ;)  




                                       


Av Didi & panini bloggsson - 30 maj 2012 08:25

Dom senste veckorna så har vi tränat på vår Cabare' :D Jag och min kompis My ska dansa två danser. Annars fixar jag, Panini och Möllan (vår kompis) bakgrunderna till allt! :D Idag ska jga till Starman, och Ingela kommer och hämtar mig klockan 2 ;) Hon sa att vi skulle hoppa om vädret va ok ;) Amen ojjjjjjj vad vädret är ok..... det regnar inte alls.... XD Men jag ska rida han endå, även om det regnar :) Aja, seees!


 

Av Didi & panini bloggsson - 28 maj 2012 12:44

Tjo! Loreen ägde ju ut de andra! Sweeden yeey!!!  Jahapp då blir Eurovision songkontest i sverige nästa år!

Vem tyckte ni var bäst förutom Loreen?


 



                                  

Av Didi & panini bloggsson - 28 maj 2012 12:39

Förlåt att jag inte har bloggat på länge men jag har vatt på läger o så ;) Det va skiiiiit kul!!!! Men ja.... det blev ett kort inlägg ida tjaoo :D


 

Av Didi & panini bloggsson - 28 maj 2012 12:33

Tjo ;) Japp igår kom vi hem från lägret! Det var askul, förutom alla bebislekar och sångträning ;) Vi spela basket lekte SKPD och åt godis! Första natten var vi uppe till kl tre ;) Lollo och Cammo kunde inte heller sova så de kom in till oss och vi spelade finns i sjön! Nästa natt somna vi typ 2 och det var typ omöjligt att hålla sig vaken! Det var ett läger med noll teknologi; Inga mobiler, nintendo, kameror ellet något sånt men det var okey endå, ocg jag smugglade med en kamera endå! Att ta foto e ju viktigt! Får se om jag lägger upp nån bild senare!  


                                       

Av Didi & panini bloggsson - 24 maj 2012 22:07

Hih!♥ Imårn = LÄGER! Superskojj! Kollar på eurovision song contest och jag håller tummarna för Loreen, Euphoria är riktigt bra faktiskt ;)


   

Av Didi & panini bloggsson - 24 maj 2012 20:53

Imorron ska jag och Didi å läger! det ska bli så himla kul! Jag, möllan, sar och Assii köpte godis för 160 kr HAHA, Men gott blir det! Ses <3


                                     

Presentation


Hallojj! Vi är 2 tjejer på 12 år som äälskar att blogga, hästar va med kompisar och mycket mer. Hoppas ni gillar vår blogg Deenice och tycker den e nice och skriv gääärna, gääärna en komentar!

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Panini

Gästbok

Skratta


Ovido - Quiz & Flashcards