deenice

Alla inlägg under oktober 2012

Av Didi & panini bloggsson - 25 oktober 2012 18:05

HAHA' i några inlägg här innan har det kommit frågetecken på massa konstiga ställen ^.^
Det ska vara hjärtan men de kan tydligen inte visas på bloggen! Poss Panini ?

Av Didi & panini bloggsson - 25 oktober 2012 18:02

¡Hola! Idag var jag och Didi hos mig och vi gjorde monster crépes! Iallafall jag älskar Haloween tema ? om ni själva känner för att göra detta (vilket jag rekommenderar er) kommer receptet här:

du behöver

1 ägg
3 dl mjölk
1 1/4 dl vetemjöl
1/4 tsk salt
1 msk smält margarin
Karamellfärg

Gör så här:
Vispa ihop äggen med hälften av mjölken,mjölet,saltet och det smälta margarinet.
Tillsätt resten av mjölken. Blanda i lite av den karramellfärgen du vill ha. Låt järna smeten stå i ca 1 timme innan du steker.

Går fyllning:

Du behöver

Margarin (gå på känsla)
Florsocker (också på känsla ?)
Kakao/oboypulver (känsla ^.^)
Lite choklarsås! Känslaaa! ?

Blanda alting nogrant, smaka av och ber på som smör på crépesen. ^.^

Lycka till och smaklig måltid / Paniiiini

Av Didi & panini bloggsson - 25 oktober 2012 17:49

Tjo! Sorry för dåliga uppdateringar på sistone men jag ska försöka att börja blogga lite mer! Poss///Paniiiniii ?

Presentation


Hallojj! Vi är 2 tjejer på 12 år som äälskar att blogga, hästar va med kompisar och mycket mer. Hoppas ni gillar vår blogg Deenice och tycker den e nice och skriv gääärna, gääärna en komentar!

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Panini

Gästbok

Skratta


Ovido - Quiz & Flashcards