deenice

Alla inlägg under augusti 2012

Av Didi & panini bloggsson - 15 augusti 2012 00:07

Jag gör om mitt rum lite, kommer bilder sen! ^^


 

Av Didi & panini bloggsson - 8 augusti 2012 11:10

Nu vaknade jag upp för en halvtimme sen och det bara regnar och blåser. Hoppas att det blir sol sen för då ska jag ju till Starman:D Ingela (Starmans ägare) ska ha lektion för mig och min kompis Vilma :D Ha en bra skitvädrig dag! Bjuder på en bild på mig och Starman

Av Didi & panini bloggsson - 7 augusti 2012 21:19

Hajj :) Jag har bestämt mig för att ändra om lite i mitt rum. Det nya temat kommer att va: Dolly sweet eller Cutie :) Här är lite grejer jag har gjort om, asså jag har tatt gamla grejjer och gjort om dom till den nya stilen :)  


Glasögonen Före:


   


Efter (Jag kan fortfarande ta av det):


     


Suddihållaren Före:


 

Efter:


 


Pennställ Före (Sorry dålig bild kvalite:


 

Efter:


 


 





Av Didi & panini bloggsson - 7 augusti 2012 14:53

För några dagar senvar jag i Västervik i Småland för att fira min mormor. Vi gav henne en båttur på en kanal och man fick lunch på den! :) Det var jätte god mat med en smaskig eftrrätt. Och det var varmt och soligt så eftråt gick vi och köpte glass:) Här kommer lite bilder:


     


 

Av Didi & panini bloggsson - 7 augusti 2012 00:54

Sitter och myser i soffan och kollar på film med min storasyster:) det är jättekul att kolla på gamla filmer som man såg bär man va liten och så skrattar man åt sig själv för att man tycke den va sååååå bra! Har nyss kollat klart på den första filmen, men det blir nog en till innan jag lägger mig, man måste ju njuta av den näst sista sommarlovs veckan ;)

Av Didi & panini bloggsson - 4 augusti 2012 11:44

Jag och didi har bestämt oss för att vargen väcka ska vi länka en blogg från någon av kommentarerna! Så kommentera på

Av Didi & panini bloggsson - 4 augusti 2012 10:42

"pust" kom precis hem från grannarna. Vi såver över i ett tält i deras trädgård, hihi ^^ men de var faktiskt ganska mysigt! Hoppas ni har såvitt gott ,

Av Didi & panini bloggsson - 3 augusti 2012 17:53

Jag får väl passa på att säga hejdå, för det lär inte bli några fler inlägg ikväll, vi ska på grillning hos grannarna, och då kommer vi nog hem väldigt sent bye.

Presentation


Hallojj! Vi är 2 tjejer på 12 år som äälskar att blogga, hästar va med kompisar och mycket mer. Hoppas ni gillar vår blogg Deenice och tycker den e nice och skriv gääärna, gääärna en komentar!

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Panini

Gästbok

Skratta


Ovido - Quiz & Flashcards