deenice

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Didi & panini bloggsson - 24 maj 2012 22:07

Hih!♥ Imårn = LÄGER! Superskojj! Kollar på eurovision song contest och jag håller tummarna för Loreen, Euphoria är riktigt bra faktiskt ;)


   

Av Didi & panini bloggsson - 24 maj 2012 20:53

Imorron ska jag och Didi å läger! det ska bli så himla kul! Jag, möllan, sar och Assii köpte godis för 160 kr HAHA, Men gott blir det! Ses <3


                                     

Av Didi & panini bloggsson - 24 maj 2012 10:15

XD



   

Av Didi & panini bloggsson - 24 maj 2012 10:01

Han som äger Manne säger att vi inte får rida han mer :'(((((((( För att han inte kan va med och hjälpa till så mycket :( Och så har han sagt att Manne är för stark för oss :O Vi klarade ju han typ förra gången! Och våra föreldrar kan ju va med! Dummis.... jaojao det blev ett kort inlägg nu... men tjaoo!


 

Av Didi & panini bloggsson - 24 maj 2012 09:56

Tjo! ÄNTLIGEN har jag vunnit en hamsterbur! Jag vet inte varför, men de senaste väckorna har jag blivit "beroende" av hamstrar, och tjatat om en hela tiden! Nu har jag vatt med i en tävling där man vinner en hamsterbur och självklart vann jag och fick min kära bur! Och man kan ju inte ha en hamsterbur utan en hamster, så nästa mål är hamster! Mamma är ganska lätt att övertala när det gäller nått sånt "litet" så det ska nog gå bra! Hon har redan sagt att vi får se. Men den lille behöver ju ett namn villket jag suger på att komma på! komentera gärna ett tips på ett bra hamsternamn, för både honar och hanar!

 

Presentation


Hallojj! Vi är 2 tjejer på 12 år som äälskar att blogga, hästar va med kompisar och mycket mer. Hoppas ni gillar vår blogg Deenice och tycker den e nice och skriv gääärna, gääärna en komentar!

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Panini

Gästbok

Skratta


Ovido - Quiz & Flashcards