deenice

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Didi & panini bloggsson - 17 maj 2012 20:35

Hajj :D Igår va det kul på Carmen..... alla dog i slutet... :( Men den va ändå jätte bra :D Idag va jag i stalet i 4 timmar :D Jag tävlade i 50 och 60cm med en skimmel som heter Skipper. I 50 vägrade han så jag kom inte med :( Men i 60 så kom jag 9:a :D Jag åkte med min kompis Beatrice (Bea) och eftersom hennes mamma och pappa hade hjälp till så fick vi stanna lite extra på ridskolan :) Då fick vi beta med hästarna och jag hade min favvo häst på ridskolan som heter Samba och Bea hade sin fodervärdshäst Jagaar. Det är jätte härligt att beta med hästarna. Då tar man på dom grimma och grimskaft och så går man någon stans och låter dom beta gräs :DD Det är jätte mysigt för då kan man bara hänga över derad ryggar och... chilla XD Vi gick lite längs galoppbanan tills vi hittade ett bra ställe. Skulle kunna göra det varje dag:DD Jag kanske ska bli stalltjej :DDDD  Det blir väldigt mycket häst denna veckan :D Me like XD För i onsdags så var jag med  Starman  och nu på torsdagen (Man är ju ledig XD) så tävlade jag och då var jag ju på Vasa. Och imårn ska jag rida lektion och på lördagar brukar jag va i stallet och på söndag kanske jag och bea ska hälsa på Manne :D (Shettisen som jag och Bea kanske ska rida i sommar :D) Oj, 5 dagar i stallet... det ör det mesta jag har vat i ett stall på en vecka utom på ridlägret ;) Här är en bild på mitt pris :))




   

Presentation


Hallojj! Vi är 2 tjejer på 12 år som äälskar att blogga, hästar va med kompisar och mycket mer. Hoppas ni gillar vår blogg Deenice och tycker den e nice och skriv gääärna, gääärna en komentar!

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Panini

Gästbok

Skratta


Ovido - Quiz & Flashcards